On the move!

On the move!

zondag 12 september 2010

Tout les parfums de la Chine

Zo, alweer een (werk)week voorbij. De dagen vliegen en worden tijdens dat vliegen steeds korter en kouder. Natter kan al bijna niet meer...
Als het zo doorgaat, zal de ouwe sok uitgeschud worden en gaat Marrylies on the move richting warme zonneschijn! Of misschien dat Mr. J nog eens een leuk IPB tripje in de aanbieding heeft? Met 'gegarandeerde' terugreis?

<-Slaapkamer

De villa krijgt vorm en allure. Een prettige plek waar ik graag kom maar vooralsnog ook weer graag vertrek. Of dat raar is? Ja, dat is raar. Verklaring: het ís nog niet mijn huis maar een logeeradres. Het ruikt naar Forbo fabriek en niet naar Coco, het is koud als ik binnenkom, het is kortom 'nog effe wennen'. Wel lieflijk en dus met potentie en dus binnenkort volledig en 100% my home (Rikk, schreef jij niet 'home is where the heart is'?). Weer wat foto's, op veler verzoek!

'HAL'
Gisteravond had ik een zeer gezellig etentje met Esther, Martine, Jolien en Diana. Colien schitterde door abrupte afwezigheid; we wachten nog op een verklaring en ik hoop met grote hopen dat er niets gebeurd is.

Toen->

De dames en ik hebben elkaar 5 jaar geleden (november 2005)
ontmoet tijdens een studiereis naar Sri Lanka en de Malediven (dat is het enige aspect wat ik erg mis van mijn reisbureau tijd!) en omdat er een Aziatisch klik (klong, in dit geval?!) was, komen wij jaarlijks bijeen voor een hap en een snap. Martine werkt part time bij een reisbureau, Jolien ook, bij de ANWB, Diana heeft 3 eigen kantoren en Esther is op zoek naar een leuke baan, helaas al een jaar en het vlot maar niet. Hoewel er deze week 2 gesprekken op stapel staan. Go for it! Het was een super avond en buiten de onvermijdelijke en behoorlijk smakelijke gesprekken over onze relaties (3 gelukkig getrouwd, 1 vrijgezel, o nee, 2, TWÉÉ, ben het zelf ook!!), internet daten, minnaars en ongelukkig aangekomen smsjes, hebben we óók onze zakelijke kanten onder de loep gehouden, belicht, gewogen, getoetst en getest en.... Er is hoop voor 5 ondernemende, best leuke en zeker smarte 'jonge' vrouwen. En zo kwam het dat deze ondernemende, best leuke en zeker smarte vrijgezel met een feel good gevoel in de auto stapte en over stinkend donkere wegen, haar nachtblindheid negerend, naar huis zoefde en zich verheugd op een lang weekend Ibiza,



Deel woonkamer.

volgend jaar, met 'setje Sri'. Beetje zonnen, zwemmen, clubben en shoppen op dat heerlijke eiland in de Middellandse Zee. Jippie! Alvast iets om naar uit te kijken!

Woensdag staat een dagje Stichtingsdag VluchtelingenWerk Nederland op het programma. Djembé, yoga, presentatietechniek, speeddaten.... Een verrassende en enigszins verwarrende combinatie. Ik ben benieuwd!

Je croise le pays

Geen opmerkingen:

Een reactie posten